Love!

Medans jag tänker just nu så tänkte jag skriva jag hatar livet men kom på att jag mår ganska bra just nu! :)
Har fått en sak som jag bukar få till och från så just nu har jag svårt att andas i mellan åt det är lite jobbigt men det är bara att försöka glömma och gå vidare!
Men en sak jag hatar är när man berättar saker för en person och sen den personen inte svarar mer efter det, asså jag hade förstått det om det var nått taskigt eller så men det är var snarare en komplimang så det är jag jävligt irriterande men M ifall du läser det här så får du gärna skriva till mig hade varit nice att snacka om det istället för att skita it liksom!

En till sak som är jäkligt irriterande är alla dessa känslor asså jag menar inte värsta känslor så utan varför kan man inte bara stänga av dom istället för att gå och tänka på dom?!?! Lite jobbigt så där, skulle varit skönt med en pojkvän just nu, verkligen! Hör av er hahah nej men asså det finns ju folk som inte vågar säga vad dom tycker eller känner för att dom är rädda för att bli sårade MEN tänk så här istället…att tänk om tjejen/killen du gillar känner samma så går båda och håller det för sig själva, det blir ju inge bra! Så mitt råd är att berätta för den ni gillar, Det gör saken mycket bättre och lättare för båda :D

Så fortsätt med att sprida kärlek! Och om ni inte vågar så kan ni ju alltid börja smsa med henne/honom, ge personen en kram, fråga vad personen gör ikväll eller i helgen, hon kanske vill med på fest eller bara chilla och kolla på film eller något! Att ligga är inget smart sett att ta det på heller, men var er själva! Och ingen gillar players så kom ihåg det!! Det kommer lysa igenom ifall du är det!

PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0